Onze Klachtenregeling
Bij Nawal Beauty Clinic streven we ernaar om elke klant de best mogelijke service en behandeling te bieden. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Wij nemen elke klacht serieus en lossen deze graag snel en professioneel op.


Hoe kunt u een klacht indienen?
U kunt uw klacht op de volgende manieren aan ons melden
Per e-mail
Stuur een duidelijke omschrijving van uw klacht naar info@nawalbeauty.nl
Telefonisch
Bel ons op +31 684 659 441 (ma–za van 10:00 tot 18:00)
In de salon
U kunt uw klacht ook persoonlijk melden bij onze balie.
Wat gebeurt er met uw klacht?
Bij Nawal Beauty Clinic geloven we dat iedereen het verdient om zich zelfverzekerd en mooi te voelen in zijn of haar eigen huid. Daarom bieden wij een persoonlijke en resultaatgerichte aanpak, waarbij wij gebruik maken van de nieuwste technieken op het gebied van huidverbetering en lasertherapie.
Ontvangstbevestiging
U ontvangt binnen 2 werkdagen een bevestiging van uw klacht.
Beoordeling
Wij bekijken de klacht zorgvuldig en bespreken intern hoe we deze kunnen oplossen.
Reactie & Oplossing
Binnen 7 werkdagen ontvangt u een inhoudelijke reactie en (indien van toepassing) een passende oplossing of voorstel.
Niet tevreden met de oplossing?
ndien u niet tevreden bent met onze afhandeling, kunt u contact opnemen met een onafhankelijke bemiddelingsinstantie of brancheorganisatie (bijvoorbeeld ANBOS als de salon daarbij aangesloten is).
Uw mening telt
We waarderen uw feedback enorm. Klachten helpen ons om onze service te verbeteren en toekomstige problemen te voorkomen. Aarzel dus niet om ons te benaderen – samen komen we tot een oplossing.
Onze Locatie
Slinge 167
3085 ER Rotterdam
Onze Telefoon
Onze E-mail
Stuur Ons Een E-mail
info@nawalbeauty.nl
Boek vandaag nog jouw gratis en vrijblijvend consult.
Onze specialisten nemen alle tijd voor een professionele huidanalyse en persoonlijk behandeladvies.